Η Ελευθερία-Ερη Γεωργακάκη είναι απόφοιτος του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Ε.Κ.ΠΑ. και αριστούχος απόφοιτος (με υποτροφία από το Ι.Κ.Υ.) του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του ίδιου Τμήματος, όπου επίσης ανέλαβε και ολοκλήρωσε με ομοφώνως άριστα το 2018 τη διδακτορική διατριβή της με τίτλο: Η πρόσληψη του Ευριπίδη στον ελληνικό χώρο τον 19ο αιώνα: Εκδοτική, μεταφραστική και θεατρική δραστηριότητα. Το επιστημονικό της ενδιαφέρον εστιάζεται στην πρόσληψη του αρχαίου δράματος. Ως θεατρολόγος έχει εργαστεί στο Θέατρο του Νότου (Αμόρε), την περίοδο 1999-2002, στο Εθνικό Θέατρο (2002-2003) και στον Δήμο Πετρούπολης από το 2003 μέχρι σήμερα, όπου προΐσταται στο Τμήμα Πολιτισμού και από το 2020 έχει την καλλιτεχνική επιμέλεια του Διεθνούς Φεστιβάλ Πέτρας. Έχει διδάξει θεατρική αγωγή σε παιδιά και ενήλικες, έχει μεταφράσει θεατρικά έργα από την αγγλική γλώσσα, έχει διασκευάσει λογοτεχνικά έργα για το θέατρο. Συνέβαλε στη συγγραφή κειμένων για τον ψηφιακό δίσκο του Εκπαιδευτικού Προγράμματος «Θέατρο και Σχολείο» της Γ.Γ.Ν.Γ. (2002). Από το 2014 συμμετέχει σε επιστημονικά συνέδρια (Ελλάδα, Οξφόρδη, Ρωσία), ενώ τα μελετήματά της έχουν δημοσιευθεί σε επιστημονικά περιοδικά και έντυπα θεατρολογικού ενδιαφέροντος.
Ευδοκία Δεληπέτρου, θεατρολόγος. Σπουδές: Royal Holloway University of London (M.A. in Theatre, Directing), Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, ΕΚΠΑ, όπου εκπόνησε και τη διδακτορική της διατριβή με θέμα «Eκφάνσεις της ελληνικής ταυτότητας στην αναπαράσταση της ιστορίας. Εθνικό Θέατρο 1932-1967». Συμμετείχε στο πρόγραμμα «Ψηφιοποίηση και ανάδειξη του αρχείου του Εθνικού Θεάτρου» (2007), στο «Θεατρικό Αναλόγιο 2005» και στα επιστημονικά προγράμματα «Παραστατικές Τέχνες και Επανάσταση του 1821» (Κέντρο Μελέτης της Επανάστασης του 1821, Εργαστήριο Ιστορικής Έρευνας και Τεκμηρίωσης, Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας, ΕΚΠΑ, 2021) και «Μεταφράσεις Αρχαίου Δράματος στη Nέα Xιλιετία» (Εργαστήριο αρχαίου δράματος και θεατρολογικής έρευνας, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, ΕΚΠΑ, 2023). Ήταν επιστημονική συνεργάτης του προγράμματος ψηφιοποίησης του Αρχείου Δημήτρη Ροντήρη (2019) και του προγράμματος ταξινόμησης του Αρχείου Κατράκη (2022), στον Δήμο Πειραιά. Από το 2011, συμμετέχει στις δράσεις και τα σεμινάρια του ARC-NET (Ευρωπαϊκό Δίκτυο Έρευνας και Τεκμηρίωσης του Αρχαίου Ελληνικού Δράματος). Έχει συνεργαστεί με καλλιτεχνικές ομάδες και συμμετείχε στην ερευνητική σειρά παραστάσεων Συνέβη στην Ελλάδα (Εθνικό θέατρο, 2017-2018). Συνέβαλε επίσης στην τεκμηρίωση της έκδοσης Ιάκωβος Καμπανέλλης, ο ανανεωτής της νεοελληνικής δραματουργίας (ΥΠΠΟΑ, 2022).
Άννα Μαυρολέων: Σπούδασε Κοινωνιολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και είναι διδάκτορας Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού (τίτλος διδακτορικής διατριβής, 2003: Η διαχείριση του Αρχαίου Ελληνικού δράματος από την νεοελληνική κοινωνία: το ιστορικό της αναβίωσης της Αντιγόνης του Σοφοκλή στην Ελλάδα και τα Ορεστειακά), με ερευνητικά ενδιαφέροντα εστιασμένα σε ζητήματα πρόσληψης του αρχαίου δράματος, στη μεθοδολογία της θεατρολογικής έρευνας και στην πολιτιστική διαχείριση. Επί σειρά ετών εργάστηκε στο Κέντρο Μελέτης και Έρευνας του Ελληνικού Θεάτρου - Θεατρικό Μουσείο, στη δημιουργία θεατρολογικής βάσης δεδομένων του αρχειακού υλικού. Είναι διδάσκουσα στα Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών: Θέατρο και Κοινωνία» του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, «Ελληνικό και Παγκόσμιο Θέατρο: Δραματουργία, Παράσταση, Εκπαίδευση» του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, «Δημιουργική Γραφή» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών (2015) ήταν σύμβουλος δραματουργίας στην παράσταση Ηλέκτρα – τελευταίο αίμα. Συγγραφέας των βιβλίων: Η Έρευνα στο Θέατρο - Ζητήματα Μεθοδολογίας (εκδ. Ι. Σιδέρης, 2010)· Περί Αναβίωσης –Από τους αρχαίους μύθους στους μύθους της θεατρικής ιστορίας (εκδ. Ι. Σιδέρης, 2016). Μέλος της συγγραφικής επιστημονικής ομάδας του βιβλίου Στα ίχνη του Διονύσου – Παραστάσεις Αρχαίας Τραγωδίας στην Ελλάδα 1867-2000 (εκδ. Ι. Σιδέρης, 2005). Έχει γράψει τα θεατρικά έργα: Η ιστορία δεν μας αγάπησε. Κυριάκος (2ο βραβείο στον διαγωνισμό μονόπρακτων ΕΘΑΛ στην Κύπρο, 2013), Η Υπόσχεση (δραματουργική επεξεργασία της παραλογής «Του Νεκρού αδερφού», που παρουσιάστηκε από το θεατρικό εργαστήρι «Εν δράσει» του Δήμου Μοσχάτου-Ταύρου, 2014), Καλλιόπη (3ο βραβείο στον διαγωνισμό «Ασημένια Σελίδα», 2016), Ο τελευταίος πόλεμος (1ο βραβείο σύνθεσης κειμένων Φεστιβάλ Διστόμου, 2018). Διευθύνει τον χώρο τέχνης και πολιτιστικής εκπαίδευσης στη Νέα Κηφισιά.
H Mαίρη Γ. Μπαϊρακτάρη είναι Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, όπου ολοκλήρωσε διδακτορική διατριβή (2009) με υποτροφία του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών και με τίτλο: Οι μεταφράσεις του Μαριβώ από τον Ανδρέα Στάικο και τις παραστάσεις τους στην Ελλάδα. Είναι επίσης μεταδιδάκτωρ του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του ΕΚΠΑ (2021), με επίκεντρο έρευνας τη διαγλωσσική-διαπολιτισμική διάσταση της μετάφρασης και τον ρόλο του μεταφραστή ως δημιουργού και τίτλο μεταδιδακτορικής έρευνας: Οι τραγωδίες του Αισχύλου στη σύγχρονη γαλλική γλώσσα κατά τη μεταφραστική, δραματουργική και σκηνοθετική επεξεργασία τους από τον Olivier Py. Έχει διδάξει Λογοτεχνική μετάφραση, Σημειολογία θεάτρου και Δημιουργική θεατρική γραφή σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά πανεπιστημιακά Τμήματα. Έχουν επίσης εκδοθεί μεταφράσεις της από τα γαλλικά, μονογραφίες, ερευνητικά άρθρα της στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και τρεις ποιητικές συλλογές της.